De kinderen in groep 1-2 krijgen les van juf Efie. Juf Efie is een ervaren leerkracht die een veilig en warm klimaat in de klas weet te scheppen waarin alle kinderen tot optimale ontplooiing kunnen komen. Er wordt aan heldere doelen gewerkt waarbij door middel van observaties goed gekeken wordt of die doelen worden behaald door de kinderen en waar er eventueel bijstelling nodig is. Onze groep 1-2 is een kleine groep waarin elk kind de aandacht krijgt die het verdient. In de groep wordt thematisch gewerkt waardoor de kinderen veel kennis opdoen en ze zich ook veel nieuwe woorden eigen maken. Het is altijd mogelijk om na een afspraak eens in de groep te kijken om de sfeer in de groep te ervaren.
Juf Gesiena is een gedreven leerkracht die de kinderen in groep 3-4 begeleidt. In de groep is een erg fijne sfeer en is er aandacht voor elk kind. Juf Gesiena heeft een lange ervaring in het onderwijs en weet vanuit haar kennis en ervaring wat de kinderen nodig hebben. Groepsvorming en sociale vorming staan hoog in het vaandel omdat kinderen vanuit een veilige omgeving pas tot optimaal leren kunnen komen.
Juf Tamara en juf Afke zijn leerkrachten die de kinderen in groep 5-6 vol passie lesgeven. Door middel van een duidelijke structuur en moderne methodieken werken de kinderen hard aan hun doelen. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan en dus is er ook voldoende ruimte voor humor, ontspanning en muziek. Dit schooljaar gaan de kinderen uit groep 5-6 daarom o.a. vijf keer schaatsen in de Elfstedenhal in Leeuwarden.
Meester Eric is een jonge energieke leerkracht (bedreven musicus) en staat voor groep 7 en 8. Met groot enthousiasme geeft hij les aan de oudste kinderen op school. Samen met de kinderen gaat hij via moderne methoden en duidelijke afspraken op weg naar het Voortgezet Onderwijs. En daar komt het nodige bij kijken. Meester Eric weet precies wat er nodig is om de stap naar het Voortgezet Onderwijs te maken. Hierbij kijkt hij niet alleen naar de cognitieve ontwikkeling van de kinderen; hij besteedt ook veel aandacht aan de sociaal emotionele en de mentale aspecten. Door zijn empathie voelen de kinderen zich veilig om hetgeen hen bezighoudt met de leerkracht te delen.